Gold Wing Tour DCT

  • Barva:
  • 919 900 Kč

Model Gold Wing Tour není vlajkovou lodí mezi motocykly Honda pro nic za nic – nabízí nejvyšší úrovně výkonu a luxusu na silnicích ve městě i mimo město.

Popis Technické vlastnosti
  • Motocykl vycházející z neuvěřitelného modelu Gold Wing nabízí vyšší přepravní kapacitu – zadní horní box narostl až na 61 litrů. Větší sklon opěrky zad spolujezdce – a luxusní nový materiál pro přední i zadní sedadlo – zaručují pohodlí při jízdě. Vylepšení se dostalo i audiosystému a reproduktorům, které přinášejí dynamičtější zvuk. O skvělou viditelnost se starají duální mlhová LED světla. Unikátní je možnost vybavení modelu Gold Wing Tour airbagem.

    Model Gold Wing Tour je stejně jako model Gold Wing postaven na motocyklu, který si poradí s každou zatáčkou.

    Hliníkový litý rám s dvojitým páteřovým rámem (twin-beam) se systémem zavěšení se dvěma příčnými rameny vpředu a elektronická regulace tlumení zajišťují precizní reakci zavěšení. A pak je tu motor. Mistrovsky zpracovaný plochý šestiválec o objemu 1833 ccm s točivým momentem 170 Nm při pouhých 4500 ot/min. Citlivě reaguje na sebemenší pohyb plynové rukojěti a společně s volitelným systémem kontroly trakce Honda je jednou z nejpůsobivějších, nejvyužitelnějších a nejzábavnějších pohonných jednotek motocyklů na světě. Když to vše zkombinujete, můžete se spolehnout, že zážitek z jízdy na motocyklu Gold Wing bude zase o poznání lepší.

    Gold Wing Tour pečuje o jezdce i spolujezdce.

    Musí, protože jízda ve dvou by měla být cestou společného objevování i potěšením. Je také možné snadno otevřít každý z kufrů a získat přístup k obsahu vsedě; k dispozici je také doplňkový zvukový spínač (umístěný na pravém kufru) pro ovládání přehrávače. Zásuvka USB v levém kufru nabízí nabíjecí přípojku pro chytrý telefon. Pro větší pohodlí, zejména se spolujezdcem, je model Gold Wing vybaven dvěma režimy popojíždění – dopředu a dozadu – což je ideální pro parkování


Více informací...
  • Motor:

  • Vrtání × zdvih (mm): 73 mm x 73 mm
  • Karburace: Elektronické vstřikování paliva PGM-FI s automatickým sytičem
  • Kompresní poměr: 10,5 : 1
  • Emise C02 (g/km): 127 g/km
  • Zdvihový objem motoru (cm3): 1 833 cm3
  • Motor: Kapalinou chlazený čtyřtaktní dvacetičtyřventilový šestiválcový boxer SOHC
  • Max. výkon: 93 kW / 5500 ot. za min
  • Max. točivý moment: 170 Nm / 4500 ot. za min
  • Kapacita oleje (litry): 4,4 litru (MT)
  • Startér: Integrovaný startovací systém s generátorem
  • Vrtání škrticí klapky: 50 mm
  • Kola:

  • Přední brzdy: Dvojitý kotouč hydraulické brzdy 320 × 4,5 mm s kombinovanými šestipístkovými třmeny, ABS a sintrovanými destičkami
  • Zadní brzdy: Ventilovaný brzdový kotouč 316 × 11 mm s třípístkovým třmenem, CBS, ABS a sintrovanými destičkami
  • Přední zavěšení: Wishbone
  • Zadní zavěšení: Pro Link
  • Velikost přední pneumatiky: 130/70R 18"
  • Velikost zadní pneumatiky: 200/55R 16"
  • Přední kola: 18 x MT 3,5
  • Zadní kola: 16 x MT 6,0
  • ABS System: Elektronicky řízený kombinovaný systém ABS
  • Rozměry a hmotnost:

  • Kapacita akumulátoru (V – Ah): 12V / 20 Ah
  • Úhel sklonu: 30,5°
  • Rozměry (D × Š × V) (mm): 2 475 mm x 905 mm x 1 340 mm
  • Typ rámu: Hliníkový dvojitý nosník
  • Objem palivové nádrže (litry): 21,1 litrů
  • Spotřeba paliva: 5,5 litru/100 km
  • Světlá výška (mm): 130 mm
  • Světlomety: LED
  • Pohotovostní hmotnost (kg): 367 kg
  • Výška sedla (mm): 745 mm
  • Závlek (mm): 109 mm
  • Rozvor (mm): 1 695 mm
  • Převodovka:

  • Spojka: Vícelamelová v olejové lázni
  • Stálý převod: Kardanový hřídel
  • Převodovka: 7stupňová automatická DCT s elektrickou zpátečkou
  • Typ převodovky: 7rýchlostní automatická (DCT) s elektrickou zpátečkou

Kontakt

    • CITY MOTO, s.r.o.
      Univerzitní 2857/11
      Jižní Předměstí
      301 00 Plzeň

      Mapa

    • Otevírací doba:

      PO 09:00 - 18:00
      ÚT 09:00 - 18:00
      ST 09:00 - 18:00
      ČT 09:00 - 18:00
      PÁ 09:00 - 18:00

      SO, NE bohužel  nejsme  přítomní, potkáte  nás  někde na  motorkách. 

Poptávkový formulář

Položky označené (*) je nutné před odeslánáním vyplnit.

Invalid Input

Invalid Input

Tato položka musí být před odesláním formuláře vyplněna.

Tato položka musí být před odesláním formuláře vyplněna.

Tato položka musí být před odesláním formuláře vyplněna.

Tato položka musí být před odesláním formuláře vyplněna.

Tato položka musí být vyplněna před odesláním formuláře.

Invalid Input

Odeslat